februar 7, 2017

20 milijonov za zreški GKN Driveline

GKN Driveline v Zrečah sodi pod okrilje angleške multinacionalke GKN, ki ima več tovarn po Evropi. Med uspešnejše sodi prav zreška, Angleži bodo vanjo v naslednjih treh letih vložili približno 20 milijonov. S tem denarjem bodo posodobili proizvodne procese in še zaposlovali.

Eno uspešnejših poslovnih zgodb v naših krajih piše zreški GKN Driveline, ki se mu obeta nov razvojni zagon. (Foto: GKN Driveline)

Kakšen kader potrebujejo?
V zreškem GKN-ju proizvajajo homokinetične zglobe za avtomobilsko industrijo. Z dodatnimi milijoni, ki jim jih bo zagotovil njihov angleški lastnik, bodo modernizirali proizvodnjo. Delno jo bodo robotizirali in avtomatizirali. Bodo pa tudi dodatno zaposlovali. Po napovedih direktorja Petra Smoleta naj bi letos in naslednje leto zagotovili okoli 100 novih delovnih mest. Zdaj zaposlujejo okoli 380 delavcev, tretjina je žensk. Zaposlovali bodo predvsem kovinarje, strojnike, tudi kakšnega metalurga. V zadnjih treh letih se je prodaja zreškega GKN-ja povečevala povprečno za sedem odstotkov na leto, kar je petino več kot v dejavnosti. Dodana vrednost na zaposlenega je leta 2014 znašala 45.550 evrov, kar je desetino več kot v primerljivih podjetjih.

Skoraj vse izvozijo
Več kot 93 odstotkov proizvodov izvozijo, saj v Sloveniji trga, razen Revoza, ni. Strateško so opredeljeni na srednjo in vzhodno Evropo, občasno še na južni trg. V tem delu Evrope je avtomobilska industrija prisotna predvsem z močnim razvojem na Slovaškem, Češkem, Madžarskem, v Romuniji, tudi v Srbiji je spet vzcvetel Fiat, seveda pa so veseli, da še vedno sodelujejo z Revozom pri novem modelu twinga. Naročil imajo več kot kdajkoli. Izhod iz krize je bil po mnenju poslovodstva vrhunski. Če so pred krizo na leto v svetovnem merilu proizvedli 70 milijonov osebnih vozil, so jih lani že več kot sto milijonov. (BF)