januar 30, 2015

Celjske mesnine in Ahac z novimi blagovnimi znamkami

Včeraj je bila dražba blagovnih znamk družbe Mip DML, ki je končala v stečaju. Nekaj njenih blagovnih znamk sta kupili podjetji s Celjskega, Celjske mesnine in Ahac.
Celjske mesnine so za 5.400 evrov kupile blagovno znamko MIP, 6.500 evrov pa so odštele za blagovno znamko Kraljica mortadela Gorica. Za vsako od njiju je bila izklica cena 2.000 evrov. Za obe blagovni znamki se je potegovalo tudi šentjursko podjetje Ahac, ki je želelo kupiti tudi Kekec pašteto, za katero je bilo največje zanimanje. A največ, 220 tisoč evrov, je za to blagovno znamko ponudila družba Osem. Ahac je kupil blagovno znamko Pomurka, zanjo je odštel 350 evrov. »Dodali jo bomo v portfelj živilskih blagovnih znamk, kjer so paradne, vsem dobro poznane vložnine Droga. Z njimi smo leta 2011 začeli razvijati prehrambeno dejavnost našega podjetja. Dolgoročno želimo še krepiti svojo prisotnost v segmentu živilskih proizvodov in ohranjati prepoznavne slovenske blagovne znamke,« je po nakupu povedal direktor Roman Moškotevc. (AD)