september 6, 2017

Celjski Tuš lani iz rdečih številk

Skupina Tuš, v katero spadajo Engrotuš, odvisno podjetje Tuš nepremičnine in Tuš holding, je lansko poslovno leto končala uspešno in se izkopala iz rdečih številk. Ustvarila je za skoraj 5 milijonov evrov dobička, prihodki od prodaje pa so znašali 510 milijonov evrov.

Skupina Tuš je lani prenovila 25 poslovalnic, prenova nadaljuje tudi v prihodnje.

V letu dni od izgube do dobička
Večino lanskih prihodkov so v celjskem Tušu ustvarili v dejavnosti trgovine, skoraj 98 odstotkov. Prihodki so sicer nekoliko nižji kot leto pred tem, predvsem zaradi prodaje telekomunikacij sredi leta 2015 in odprodaje poslovno nepotrebnega premoženja. Skupina Tuš je lani ustvarila za 4,8 milijone evrov čistega dobička, potem ko je še leto pred tem zabeležila izgubo v višini 4,3 milijone evrov. Po besedah Anje Marjetič, vodje korporativnega komuniciranja v Tušu, skupina redno izpolnjuje vse svoje finančne obveznosti in je od leta 2011 bankam upnicam poplačala že skoraj 300 milijonov evrov obveznosti.

Trgovina ostaja na prvem mestu
V lanskem letu so se v Skupini Tuš še intenzivneje osredotočili na svojo osnovno dejavnost – trgovino. Prenovili so 25 poslovalnic, v prihodnje načrtujejo še več prenov trgovin in drogerij ter odprtje novih poslovalnic. Marjetičeva pravi, da je Tuševa poslovna strategija na področju trgovine usmerjena na slovenske izdelke in pridelke, svežino in kakovost. (NS)