november 11, 2016

Kako okusni bodo Okusi Rogle?

Turistom ni vseeno, kaj dobijo na svoj krožnik. Vse bolj cenijo pristno, lokalno kulinariko. Destinacija Rogla – Pohorje bo zagotavljala prav takšno. In sicer pod blagovno znamko Okusi Rogle, ki jo že razvijajo.

Partnerji v projektu Okusi Rogle verjamejo, da jim bo uspelo navdušiti tako turiste kot domačine. (Foto: T. Tinta)

Združeni bodo laže kos izzivom
Destinacija Rogla - Pohorje, v katero se povezujejo občine Vitanje, Zreče, Slovenske Konjice in Oplotnica, poleg naravnih in kulturno-zgodovinskih zakladov ponuja tudi kulinarične posebnosti. Ljudje pod Pohorjem jih ohranjajo iz generacije v generacijo in z njimi navdušujejo obiskovalce od blizu in daleč. Zdaj bodo pristno kulinariko s tega območja povezali pod skupno blagovno znamko »Okusi Rogle« Lastnik blagovne znamke je Unior Turizem, nad njenim razvojem in trženjem pa bodo poslej bdeli tudi ostali partnerji v projektu, ki so ustanovili sedemčlanski projektni svet. Izvršilni in nadzorni organ sestavljajo predsednica Barbara Soršak, direktorica Unior Turizma ter člani Domen Vogelsang, direktor LTO Zreče – Rogla, župani sodelujočih občin - Boris Podvršnik, Miran Gorinšek, Matjaž Orter in Mirko Polutnik ter Stanislava Macuh, predsednica Društva kmetic Zarja. Kot so navedli v sporočilu za javnost, so prepričani, da bodo z združenimi močmi laže kos nedvomno zahtevnim  izzivom pri snovanju visoko kakovostne ponudbe  pridelkov in izdelkov »Okusi Rogle«. Destinacijo Rogla – Pohorje želijo samozavestno uvrstiti na gastronomski zemljevid Slovenije in Evrope. (BF)