oktober 30, 2016

»Pubeci« osvajajo Slovenijo

Minilo je dve leti od nastanka blagovne znamke »Pubec – Štajersko mlado vino«, ki združuje štajerske pridelovalce mladega vina. S skupnim nastopom so uspeli dvigniti prepoznavnost in konkurenčnost mladih štajerskih vin in vinarjev. Beležijo namreč 40 odstotkov večjo prodajo kot leto poprej.

Pod okriljem »Pubeca« je 36 štajerskih vinarjev, letos bodo skupaj napolnili 50 tisoč buteljk mladega vina.

S sodelovanjem do uspeha
Znamka »Pubec – Štajersko mlado vino« je prvič pod eno streho povezala štajerske pridelovalce mladih vin. S skupnim nastopom pri promociji mladih vin želijo vinarji povečati prepoznavnost svoje ponudbe, hkrati pa krepiti prepoznavnost Štajerske kot vrhunske vinorodne dežele. In po besedah pobudnika projekta Boruta Cvetka jim to dobro uspeva, saj so vinarji, združeni pod blagovno znamko "Pubec", v prvem letu skupnega nastopa prodali 40 odstotkov več mladega vina kot leto poprej. Kot še pojasnjuje Cvetko, je lani k projektu pristopilo 27 vinarjev, letos je štajerskih vinarjev s svojimi mladimi vini pod okriljem »Pubeca« že 36. Ljubiteljem vina se bodo najprej predstavili na 2. Salonu štajerskih mladih vin, 3. novembra v Mariboru, nato nameravajo s svojimi svežimi »Pubeci«,  4. novembra, osvojiti  še Ljubljano. Več o uspešnem vzponu »Pubeca« na trgu mladih vin je Borut Cvetko povedal v pogovoru s Snežano Prebil. (SP)

Datoteke

Borut Cvetko o "Pubecu"