maj 8, 2018

Šmarsko čili vino osvaja Ameriko

Po prejetju naziva Inovativni mladi kmet 2017 si Matic Vizjak kot ambasador Slovenije na promocijskih dogodkih naše države več kot uspešno utira pot tudi v tujini. Prejšnji teden je Slovenijo odmevno zastopal na prireditvah v okviru Norfolk NATO Festivala v ZDA.

Matic Vizjak s svojimi čili vini in drugimi izdelki ime Šmarja pri Jelšah in Slovenije ponesel tudi onkraj luže.

Nato: »Vizjak odličen ambasador Slovenije«
Namen prireditev NATO Flag Raising Ceremony in 65. Norfolk NATO Festival parade v ZDA, ki jih organizira Mesto Norfolk (Virginia) skupaj z Natovim Poveljstvom za transformacijo, je krepitev sodelovanja med civilno in vojaško skupnostjo v Norfolku ter širjenje zavedanja o vlogi Nata. Na prireditvi, ki jo je obiskalo okoli 50 tisoč ljudi, je glavni promotor, Šmarčan Matic Vizjak uspel odmevno predstaviti našo državo in turizem. "Poleg tradicionalnega zanimanja za Bled, ter ostalih turističnih atrakcij, ki jih ponuja Slovenija, so obiskovalci izrazili navdušenje nad različnimi izdelki čilija, medu, ter vina, ki jih je prav za ta namen na stojnici predstavil pridelovalec iz Slovenije Matic Vizjak. Inovativen kmet leta 2017 se je izkazal kot odličen ambasador Slovenije. Domač kruh, ki ga je spekla Nina Florjančič Škorja, je pošel v nekaj minutah, prav tako slovenska potica ter kranjske klobase,« so po prireditvi sporočili z Nacionalne pisarne za povezavo ACT Norfolk ZDA.

Slovenija prepoznavna po zaslugi Melanie
Zadovoljen s prestavitvijo ter navdušen nad prijaznim odzivom Američanov in njihovim poznavanjem Slovenije je tudi Vizjak, ki si šteje v veliko čast, da mu je bila zaupana vloga promotorja ter nosilca slovenske zastave v ZDA. "Menim, da smo se cela ekipa res maksimalno potrudili, pripravili avtohtone dobrote, razdelili ogromno promo materiala, predstavili kremni med naše Kmetija Vizjak ter seveda Chilli Wine«, razlaga Matic in priznava, da je bil navdušen in zelo presenečen, kako množično Američani poznajo Slovenijo. Največ je k temu pripomogla Melania Trump, pravi Vizjak, in ob tem poudarja, da moramo prepoznavnost naše države, ki nam jo je utrla ameriška prva dama, znati izkoristiti kot poslovno priložnost.

Naslednji cilj: prodaja čili vina v Ameriko
Vizjak, ki je osvojil Slovenijo s pridelavo in predelavo čilijev, čebelarstvom, pridelavo žit v mlevske izdelke in vinarstvom, je že leta 2017 nase opozoril s promocijo vina Chilli Wine v Clevelandu. Za čili vino je istega leta v New Yorku prejel tri odličja na enem najprestižnejših tekmovanj na svetu. Prepričan je, da so ZDA dežela priložnosti in prihodnosti, kjer lahko z inovativnim, poštenim in iskrenim delom uspemo tudi Slovenci. Verjame v prodor svojega čili vina tudi preko luže, pri čemer stavi na povezovanje in sodelovanje tako v lokalnem kot širšem prostoru. Kot je še poudaril, je prav timski duh ključen za uspešno izvedbo dogodka in realizacijo njegove poti v ZDA, pri čemer je še posebej izpostavil osebje v predsedniški pisarni in predsednika Borut Pahor, STO ekipo in njeno predsednico Maja Pak ter glavnega koordinatorja Peter Misja, predsednika Turistične zveze Slovenije. Podrobneje o vtisih iz ZDA in načrtih za prihodnost je Matic Vizjak spregovoril v spodnjem posnetku. (SP)

 

Galerija slik

Datoteke

Matic Vizjak o predstavitvi v Ameriki