januar 12, 2016

Gorenje krepi prisotnost na tujih trgih

Podjetje Gorenje je v ponedeljek odprlo nov razstavno-prodajni salon v iranski prestolnici Teheran, kjer je sicer prisotno že več desetletij. V njem se bo velenjsko podjetje predstavljalo s celotnim naborom velikih gospodinjskih aparatov višjega srednjega in premium cenovnega razreda. 

Gorenje si želi še okrepiti prodajo in povečati tržni delež v Iranu. (Foto: Gorenje)

Uspešni že več desetletij
Podjetje Gorenje na iranskem trgu uspešno posluje že več desetletij. V času zaostrenih političnih razmer in embarga so bile poslovne aktivnosti nekoliko manj intenzivne od želenih, a si po odpravi gospodarskih sankcij znova obetajo večji obseg poslovanja. Lani so sklenili novo distribucijsko pogodbo s priznanim iranskim partnerjem in začeli znova graditi prodajno mrežo. Gorenjevi izdelki so tako na voljo v lastnih treh razstavno prodajnih salonih v Teheranu ter v več specializiranih teheranskih trgovinah, tudi izven prestolnice. Letos želijo svoje izdelke začeti prodajati tudi v eni izmed tamkajšnjih večjih trgovskih verig.

Z ambicioznimi načrti naprej
V Gorenju ne skrivajo ambicioznih načrtov. V naslednjih petih letih želijo postati ena izmed pet najbolj prodajanih blagovnih znamk vgradnih gospodinjskih aparatov v Iranu. Zaradi relativno visokih uvoznih dajatev si želijo v Iranu vzpostaviti sestavljalnico, kjer bi sestavljali pralne in sušilne stroje, ter s tem pridobili na konkurenčnosti. Njihovi dolgoročni načrti pa stremijo h krepitvi prodaje in povečanju tržnega deleža. (NS)