Gorenje povečalo prodajo

14.01.2017

Matična lokacija Gorenja je v Velenju. (Foto: Gorenje Group)

Iz velenjskega Gorenja prihajajo spodbudni podatki. Skupina je v letu 2016 ustvarila več prihodkov od prodaje kot leto prej, čistega dobička je po prvih ocenah 8 milijonov evrov. Okrepili so prodajo premijskih in inovativnih, pa tudi malih gospodinjskih aparatov.

Uspešna prodaja aparatov za dom
Skupina Gorenje je lani ustvarila več kot 1,2 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 2,6 odstotka več kot leta 2015. Dobiček od poslovanja ocenjujejo na 38,7 milijona evrov, 8 milijonov evrov pa je bilo čistega dobička. »Leto je zaznamovalo uspešno poslovanje v osnovni dejavnosti aparatov za dom, kar smo dosegli z rastjo prodaje ter izboljšanjem njene geografske in izdelčne strukture – v skladu s strategijo smo okrepili prodajo premijskih in inovativnih, pa tudi malih gospodinjskih aparatov,« so sporočili iz velenjskega podjetja in dodali, da so med drugim okrepili predvsem položaje in prodajo na trgih Rusije, Ukrajine, Beneluksa, Avstralije, ZDA in Azije. Za razvoj so, kot navajajo, namenili dobrih 32 milijonov evrov.

Kako naprej?
Tudi v tem letu v Gorenju načrtujejo nadaljnjo rast. Obetajo si za 4,6 odstotka več prihodkov od prodaje, za dobrih 11 odstotkov večji dobiček iz poslovanja pred amortizacijo. Čistega dobička naj bi bilo za dobrih 13 milijonov evrov. Skupina za letos sicer načrtuje spremembe v organiziranosti. Kot napovedujejo, bo skupina prešla bo iz klasične funkcijske organiziranosti v poslovno-produktno organiziranost, ki v ospredje postavlja blagovne znamke in izdelčne programe. »S tem bo še več prostora za podjetniški pristop in osredotočenost na nadaljnje povečevanje uspešnosti poslovanja,« so zapisali v sporočilu za javnost. Podrobnosti bodo objavili  prihodnji mesec, ko bo nova organiziranost tudi zaživela. (AD)




Štajerski val v sliki