Gorenje svoje inovacije predstavilo v Las Vegasu

13.01.2019

Osrednji govorec v imenu Skupine Hisense na CES-u je bil predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac. (Foto: Jeff Bottari)

Gorenje je svoje inovacije predstavilo v Las Vegasu, na največjem sejmu zabavne in domače elektronike ter aparatov za gospodinjstvo na svetu, Consumer Electronics Show (CES). Med 4500 razstavljavci z vsega sveta se je poleg Gorenja v Las Vegasu letos predstavilo še eno slovensko podjetje, Chipolo iz Zasavja.

Pametne naprave za pametni dom 
Gorenjeva inovativna rešitev ConnectLife, ki jo v Las Vegasu predstavljajo za blagovno znamko Hisense, združuje vse povezane naprave v bodočem pametnem domu, ki ga v Gorenju razvijajo že dlje časa; od pametne ključavnice, klime, hladilnika in pečice do pametnih asistentov in pomivalnega stroja. »Naša predstavitev na sejmu CES je jasen signal celotni industriji bele tehnike, da v Skupini Hisense kot eni redkih združujemo razvojno in proizvodno znanje za prav vse naprave, ki bodo v prihodnje del pametnih domov. To je tudi dokaz, da je bila odločitev za strateškega partnerja za Gorenje prava, saj smo v zelo kratkem času naredili odločne in pomembne korake, ki so naše izdelke pripeljali na največji sejem elektronskih naprav na svetu. S pomočjo sejma CES, pa tudi v še več domov po vsem svetu,« je prepričan Franjo Bobinac, predsednik uprave Gorenja ter podpredsednik za marketing v Hisense International.

Vse naprave, povezane v rešitvi ConnectLife, med seboj komunicirajo in prikazujejo, kako bomo živeli v pametnem domu prihodnosti. Fotografija s predstavitve na CES v Las Vegasu. 




Štajerski val v sliki