junij 9, 2022

Ahac ob 30-letnici širi znamke in prodajno mrežo

Družinsko podjetje Ahac je v 30 letih postalo eden izmed treh največjih distributerjev v Sloveniji. Trenutno distribuirajo in zastopajo več kot 300 blagovnih znamk ter več kot 4500 izdelkov. Družba z nekaj več kot 100 zaposlenimi bo v prodajni program letos razširila z zastopništvo treh mednarodnih znamk ter v mrežo prodajnih poslovnih enot dodala še šesto skladiščno-distribucijsko skladišče v Izoli.

“Na podjetniško pot moraš iti s srcem in močno vero v tisto, kar boš delal. Na tem moraš vztrajati, iskati nova znanja, spoznanja in uspeh ne more izostati,” je ob 30-letnici podjetja Ahac dejal direktor Roman Moškotevc. (Foto: podjetje Ahac)

Nekaj čez 100 zaposlenih v podjetju dela v petih poslovnih enotah, ki se jim bo letos pridružilo novo skladiščno-distribucijsko središče v Izoli. (Foto: podjetje Ahac)

Podjetje Ahac iz Šentjurja se je iz skromnih družinskih začetkov v 30 letih razvilo v enega od top treh uvozniških in distribucijskih podjetij za pijače in hrano v Sloveniji. Družba danes v petih poslovnih enotah zaposluje nekaj čez 100 ljudi. Izdelki, ki jih zastopa in distribuira podjetje Ahac, so prisotni na več kot 1000 prodajnih mestih in v 3000 gostinskih lokalih v Sloveniji, še okoli 1000 prodajnih mest je v tujini, razlaga direktor podjetja Ahac Roman Moškotevc.

Med najuglednejšimi tujimi zastopništvi Moškotevc izpostavlja piva Staropramen, Veltins, Paulaner, Corona, Leffe, Ožujsko, Nikšičko, sadni sokovi Sunquick, vložnine Bonduelle in slani prigrizki El Sabor. Hkrati napoveduje, da bodo v prodajni program dodali zastopništvo še treh uglednih tujih blagovnih znamk, vsem dobro znane brezalkoholne pijače Orangina, legendarne čokolade Zvečevo in čistilni program Spontex.
Družba s sedežem v Šentjurju ima v različnih delih Slovenije pet poslovno-distribucijskih enot. (Foto: podjetje Ahac)

Ob tujih tudi lastne blagovne znamke
V podjetju Ahac izpostavljajo tudi uspeh lastnih blagovnih znamk, ki so jih razvili sami ali pa so jih prevzeli in jim povrnili nekdanji ugled: "To so vložnine in priloge Droga, orodje Iskra ERO in alkoholni pijači Petrof in Marshal," našteva direktor Roman Moškotevc. V Središču ob Dravi, kjer že več kot 40 let poteka proizvodnja vložnin Droga, na leto vložijo 1500 ton zelenjave. "Veliko zelenjave prihaja z okoliških njiv, ostalo zelenjavo pa kupujemo pri lokalnih pridelovalcih v širši regiji, kjer naravni pogoji omogočajo najbolj kakovostno rast," razlaga Roman Moškotevc. Tovarno v Središču ob Dravi nenehno posodabljajo. Tako so pred leti odprli povsem novo regalno skladišče, popolnoma obnovili hladilnico, posodobili proizvodno linijo, opremo za predelavo in opremo za manipulacijo surovin ter izboljšali proces predelave zelenjave v vložnine.

Med prepoznavnejšimi blagovnimi znamki podjetja Ahac so zagotovo vložnine in priloge Droga. (Foto: podjetje Ahac)

Uspešni v prodaji gospodinjskih aparatov
Po uspešni obuditvi vložnin Droga so pred dobrimi šestimi leti v podjetju Ahac pod svoje okrilje sprejeli legendarno blagovno znamko malih gospodinjskih aparatov Iskra in orodij Iskra ERO: "Danes imamo v prodajnem programu več kot 300 izdelkov Iskra in več kot 60 izdelkov Iskra ERO, s katerimi smo prisotni v Sloveniji, izjemno smo uspešni v državah nekdanje Jugoslavije, kjer je Iskra poznana in ugledna blagovna znamka, pospešeno se s ponudbo širimo tudi v države Evropske unije," še eno uspešno zgodbo o razvoju legendarne slovenske blagovne znamke opisuje direktor podjetja Ahac Roman Moškotevc.

Z blagovno znamko malih gospodinjskih aparatov Iskra in orodij Iskra ERO je podjetje Ahac priljubljeno tudi na trgih bivše Jugoslavije. (Foto: podjetje Ahac)

Letos še šesto skladišče v Izoli
Družba se vseskozi širi, tako se bo petim poslovnim enotam letos pridružilo novo skladiščno-distribucijsko središče v Izoli, s katrim bodo še učinkoviteje pokrivali zahodni del Slovenije in tako razbremenili njihovo skladišče v Ljubljani.

S širitvijo skladiščno-distribucijskega središča v Izoli letos načrtujejo preseči promet iz rekordnega leta 2019, ko so dosegli 50 miiljonov evrov. V koronskem letu 2021 so zabeležili 44,5 milijona evrov prihodka ter ustvarili 2 milijona evrov čistega dobička, letos pa želijo doseči med 53 in 54 milijonov evrov prihodkov. (SP)

Galerija slik