september 13, 2018

Preverili smo utrip na celjskem MOS-u

Še do nedelje na celjsko sejmišče vabi 51. Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, na katerem se predstavlja okoli 1.400 razstavljavcev iz več kot 30 držav. Mi smo preverili, kakšen je utrip med obiskovalci in tistimi, ki jih nagovarjajo s svojo ponudbo in storitvami.

Na MOS že tradicionalno prihajajo tudi učenci in dijaki. (Foto: Radio Štajerski val)

Novi posli in prodaja
Razstavljavci v prvi vrsti, kot so nam zaupali, na enega največjih sejemskih dogodkov pri nas prihajajo predvsem zaradi pridobivanja novih in ohranjanja starih kupcev. Osebni stik s stranko se jim, kljub vedno večji digitalizaciji, še vedno zdi zelo pomemben. Pomembno se jim zdi tudi, da lahko na sejmu dobro predstavijo svojo ponudbo, hkrati pa imajo priložnost povezati se z ostalimi razstavljavci in skleniti kakšen nov posel. Večini razstavljavcev sejem predstavlja odlično priložnost za tkanje novih poslovnih vezi in sodelovanja.

Radovednost, nakupi in popusti
Obiskovalci po drugi strani na sejem prihajajo z različnih razlogov. Večina vsako leto. Nekateri iz radovednosti, spet drugi s točno določenim namenom, ker potrebujejo kakšen izdelek ali storitev. Nekatere pritegnejo tudi sejemski popusti. Nekaj obiskovalcev in razstavljavcev smo ujeli pred naš mikrofon. Prisluhnite jim v spodnjih posnetkih. V galeriji pa si poglejte nekaj utrinkov sejemskega dogajanja. (NS)

Datoteke

ZAKAJ NA SEJEM PRIHAJAJO RAZSTAVLJAVCI

ZAKAJ NA SEJEM PRIHAJAJO OBISKOVALCI