maj 27, 2022

Pohorje vabi, da osvobodite misli!

Partnerstvo za Pohorje je pripravilo temelje blagovne znamke Pohorja, krovno spletno stran, turistično in kolesarsko karto, turistične informacijske table, zloženko in nov video destinacije Pohorje. Označili so 240 kilometrov kolesarskih povezav med centri na Pohorju, predstavili pohodniške poti in povezali vseh pet pohorskih smučišč s skupno smučarsko karto. Z novimi projekti se želijo zarisati na turistični zemljevid sveta.

Med večjimi turističnimi atrakcijami destinacije Pohorje je zagotovo Pod pod krošnjami na Rogli. (Foto: Radio Štajerski val)

Pohorje kot povezana destinacija močnejša
Partnerstvo za Pohorje, ki povezuje 30 partnerjev, po dveh letih delovanja že daje prve pozitivne rezultate. V želji po turističnem preboju območja širšega Pohorja se je s skupnim nastopom in sloganom “Free your mind on Pohorje” (Osvobodi misli na Pohorju) povezalo 19 občin, tudi občine Slovenska Bistrica, Zreče, Slovenske Konjice in Vitanje, ter 5 ključnih nosilcev turistične ponudbe: zreški Unitur, Marprom, Vabo, Hotel Jakec Trije Kralji in Turizem Pohorje ter 6 ostalih članov: RRA Podravje - Maribor, Regionalna razvojna agencija za Koroško, Razvojna agencija Savinjske regije, RIC Slovenska Bistrica, LTO Rogla – Zreče, GIZ in Zavod za turizem Maribor. “Sodelovanje partnerjev v okviru Partnerstva za Pohorje prinaša mnoge novosti, s katerimi želimo Pohorje zarisati na turistični zemljevid sveta,” razlaga Uroš Rozman, direktor Regionalne razvojne agencije za Podravje – Maribor, ki ima vlogo koordinatorja.

Na mariborskem Pohorju so povezovanje turističnih in drugih deležnikov prepoznali kot priložnost za boljši turistični razvoj Maribora in širšega območja Pohorja. (Foto: Radio Štajerski val)

S povezovanjem lažje do evropskega in državnega denarja
Rezultate delovanja Partnerstva za Pohorje pozdravlja tudi v. d. direktorice Slovenske turistične organizacije (STO) Ilona Stermecki, ki ima dolgoletne izkušnje na področju delovanja v turizmu na območju Pohorja. Stermecki ugotavlja, da povezovanje lokalnih skupnosti ter turističnih in drugih ponudnikov širšega Pohorja sledi nacionalni strategiji razvoja turizma, v okviru katere bo imela tudi Destinacija Pohorje možnosti črpanja finančnih sredstev:


 V. d. direktorice STO Ilona Stermecki je s predstavniki Partnerstva za Pohorje na predstavitvi za novinarje in predstavnike turističnih agencij ocenila, da je povezovanje v skupno destinacijo pravi korak za turistični preboj območja Pohorja. (Foto: Radio Štajerski val)

Za umirjeno ali aktivno preživljanje prostega časa
Člani Partnerstva za Pohorje po dveh letih delovanja in prvih rezultatih izedenih projektnih aktivnosti še bolj verjamejo skupni viziji po povezanem Pohorju. “Združeni v eno samo destinacijo želimo ustvariti zeleno destinacijo z evropsko uveljavljeno tržno znamko,” razlaga Uroš Rozman, ki s svojo ekipo aktivno sodeluje z vsemi ključnimi deležniki na Pohorju.

V partnerstvu se bodo trudili ohraniti naravne in kulturne danosti ter spodbuditi skladen gospodarski in turistični razvoj s poudarkom na trajnostni rabi naravnih virov, pojasnjuje Rozman in med glavnimi doživetji za obiskovalce destinacije Pohorje izpostavlja:

V Partnerstvu za Pohorje si želijo, da postane Pohorje privlačen cilj, za vse ki stavijo na umirjeno ali aktivno preživljanje kakovostnega časa v objemu naravnega okolja pohorskih gozdov in voda, še dodaja Rozman. (SP)
Nove goste si s partnerstvom obetajo tudi na Kopah, ki so odlična priložnost tako za ljubitelje aktivnega oddiha kot ljubitelje miru in narave. (Foto: Radio Štajerski val)