november 11, 2018

Mladi in nagajivi štajerski Pubeci

24 vinarjev se v projektu Pubec - Štajersko mlado vino že peto leto predstavlja Sloveniji in svetu. Štajerski vinarji so letos pridelali 60 tisoč buteljk mladega vina in so dober primer, da lahko skupaj dosežejo več kot vsak zase.

Borut in Natalija Cvetko, pobudnika projekta Pubec. (Foto: Radio Štajerski val)

S povezovanjem do večje prepoznavnosti
Štajerski vinarji želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Po besedah pobudnika projekta Boruta Cvetka štiri leta skupnega pristopa že prinašajo spodbudne rezultate. »Vinarji, povezani v projekt Pubec, namreč beležijo večjo prodajo mladega vina. Letos je v projekt vključenih 24 štajerskih vinarjev, skupaj so pridelali 60 tisoč buteljk mladega vina Pubec. Vino je kupcem odslej na voljo v gostinskih lokalih in trgovinah, vse bolj priljubljeno pa je tudi kot poslovno darilo," pravi Cvetko in dodaja, da je za večjo prepoznavnost Štajerske kot pomembne vinske in turistične regije ključno sodelovanje in povezovanje. Pubec, ki so ga najprej predstavljali zgolj v Mariboru, je svojo pot nadaljeval v Ljubljani, danes pa je navzoč po vsej Sloveniji. Kakšno mora biti vino, da si lahko prisluži naziv Pubec, in kje vse ga bomo lahko okusili v prihodnjih dneh, je predstavnik štajerskih vinarjev Borut Cvetko pojasnil v pogovoru s Snežano Prebil. Prisluhnite v spodnjem posnetku. (SP)

Datoteke

O projektu Pubec