Krajani Lopate proti podjetniku - kdo zavaja?

19.03.2019

Krajani Lopate se bojijo, da bo njihovo bivalno okolje, ki je zaradi avtoceste že degradirano, še dodatno onesnaženo. (Foto: Radio Štajerski val)

Na Lopati pri Celju je še vedno vroče zaradi predvidene gradnje varovanega parkirišča za tovornjake ter povezovalne ceste z avtoceste. Krajani in investitor so na različnih bregovih, kaj pravijo eni in kaj drugi? Drug drugega obtožujejo zavajanja.

Ostro proti parkiriščem, za povezovalno cesto možen kompromis 
Gradnjo malega logističnega centra (MLC) z varovanim parkiriščem za 70 tovornjakov ter spremljajočimi servisnimi dejavnostmi načrtuje domače transportno podjetje Pišek & HSF logistics, ki na območju že ima svoj logistični center, država pa naj bi, kot je razvidno iz pobude državnega prostorskega načrta (DPN) zgradila povezovalno cesto z avtoceste. Kaj je tako razburilo krajane, ki so se minuli petek - po sredini javni predstavitvi projekta na celjski občini - zbrali v gasilskem domu na Lopati, smo že pisali, preberite TUKAJ. Zdaj so v fazi ustanavljanja civilne iniciative, o zahtevah oziroma pričakovanjih predstavnik Sebastijan Sintič pravi:

Krajani se pri svojih zahtevah glede okolja naslanjajo na januarja letos izdano delno odločbo Ministrstva za okolje in prostor, ki je pridobilo mnenja različnih drugih ministrstev, Direkcije RS za vode in Zavoda RS za varstvo narave. Sintič pravi:

Po Sintičevih besedah so na pristojna ministrstva že poslali različne dopise tudi z dodatnimi vprašanji o vplivu na okolje. Zdaj bodo počakali na odgovore. Kakšna pa so njihova pričakovanja?

Kaj odgovarja investitor?
Za komentar o očitkih na načrte smo poprosili tudi investitorja, direktorja in lastnika podjetja Pišek & HSF logistics, Petra Piška. Zanimalo nas je, kakšni so njegovi načrti:

Po pobudi za pripravo DPN MLC Lopata, ki je javno objavljen na spletni strani Ministrstva za okolje in prostor in ki ga najdete TUKAJ, so v sklopu MLC načrtovani: varovano parkirišče s približno 70 parkirnimi mesti za tovornjake, bencinska črpalka, objekt za voznike tovornjakov z restavracijo in sanitarijami, poslovni objekt s stezo za avtomatsko pralnico tovornih vozil, servisno delavnico, nakladalniki ramp ter skladiščnimi in hladilniškimi zmogljivostmi, rekreacijsko območje s športnimi igrišči in parkirišče za osebne avtomobile. A Pišek pravi:

Informacije krajanov in zasebnega investitorja o tem, kaj je pravzaprav načrtovano na območju naselja Lopata, ki je tik ob avtocesti, so torej nasprotujoče, zato smo se za dodatna pojasnila obrnili na Ministrstvo za okolje in prostor, ki je koordinator postopka priprave DPN-ja. Odgovore pričakujemo v prihodnjih dneh. (AD, BF)




Štajerski val v sliki