julij 20, 2018

Južno Kozjansko z novo spletno stranjo

Turizem Podčetrtek ima novo spletno stran, kjer je na enem mestu zbrana vsa turistična ponudba občin Podčetrtek, Bistrica ob Sotli in Kozje. Prihodnje leto nam jo bodo približali še na Facebooku, Twitterju in Instagramu.

Nova spletna stran za še boljše trženje turističnih storitev južnega Kozjanskega. (Foto: Štajerski val)

Spletna stran reprezentativna in prodajna
Na prenovljeni spetni strani https://www.visitpodcetrtek.com/, ki je nastala pod okriljem Turizma Podčetrtek, si lahko na enem mestu ogledamo najpomembnejšo turistično ponudbo južnega Kozjanskega. "Na njej najdemo zanimivosti, doživetja, kulinariko, nastanitve, prireditveni koledar in zemljevide občin Podčetrtek, Bistrica ob Sotli in Kozje. To pa še ni vse. Nova stran ni le reprezentativna, ampak tudi prodajna, kar je zelo pomembno za trženje storitev ljudi iz tega območja," pravi direktor Turizma Podčetrtek Boštjan Misja in poudarja, da lahko na novi spletni strani ponudniki turističnih, gostinskih in drugih storitev s tega območja predstavljajo in prodajajo svoje izdelke, turistične produkte, nastanitve ... Misja verjame, da bodo tako še uspešnejši pri promociji in trženju območja treh občin. Stran bo prevedena v štiri tuje jezike: hrvaščino, angleščino, nemščino in italijanščino. Stala je 35 tisoč evrov, večino denarja je Turizem Podčetrtek pridobil na razpisu Razvojne agencije Sotla.

Kmalu še Facebook, Twittter in Instagram
Na južnem Kozjanskem ob tem napovedujejo tudi širitev promocije tega območja preko družbenih omrežij. Na razpisu Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo so namreč pridobili 150 tisoč evrov, ki jih bodo v dveh letih porabili za razvoj digitalne promocije turizma in edinstvenih petzvezdičnih doživetij. "V letošnji prvi fazi bomo pripravili analize, načrt in vse potrebno, kar potrebujemo za obsežno digitalno promocijo in oglaševanje petzvezdičnih doživetij, prihodnje leto pa bomo začeli oglaševati v praksi, in sicer preko Facebooka, Twitterja in Instagrama," razlaga Misja in dodaja, da želijo z digitalnim marketingom na to območje privabiti še več obiskovalcev, pri čemer bodo še naprej stremeli k zviševanju kakovosti turistične ponudbe. (SP)