junij 19, 2018

Podčetrtek in Bled prva na svetu v mreži World of Glamping

Glamping Olimia Adria Village v Podčetrtku in Garden Village Bled sta prva na svetu dobila pravico do uporabe blagovne znamke Word of Gamping. Znamka, ki uvaja segmentacijo in kategorizacijo ponudnikov glamping storitev, je nastala v Sloveniji.

Na podelitvi blagovne znamke W. G.: državna sekretarka na MGRT Eva Štravs Podlogar, direktor Term Olimia Florjan Vasle, direktorica STO Maja Pak, ustanoviteljica blagovne znamke World of Glamping Maja Dimnik in urednica Glamping Business International Steph Curtis – Raleigh.

Edini na svetu s termalno vodo
Slovenska turistična organizacija (STO) je v Podčetrtku predstavila novost na svetovnem področju turizma - novo blagovno znamko World of Glamping, s katero kot prva v svetu uvaja kategorizacijo ponudnikov glamping storitev ter tako prispeva k ureditvi tega segmenta turizma. Kot prva na svetu sta pravico do uporabe te blagovne znamke dobila Glamping Olimia Adria Village iz Term Olimia, ki je za Glamping Šotor S pridobil 4 zvezdice, za Glamping Šotor M pa 5, in Garden Village Bled, ki je ocenjen z 6 zvezdicami. "V Termah Olimia smo izredno ponosni, da smo med prvimi prejeli kategorizacijo znamke svetovnega merila World of Glamping. Pridobitev je še en dokaz več, da smo z nenehnim vlaganjem v sodobne in kakovostne turistične infrastrukture na pravi poti, poti uspeha, ki so jo prepoznali tudi naši gostje, saj se vedno znova vračajo k nam," je dejal Vasja Čretnik, direktor prodaje in marketinga Terme Olimia in poudaril, da je glamping v Podčetrtku edinstven, ker je edini na svetu s termalno vodo. Obiskujejo jih ljubitelji prestižnega oddiha in narave, ki želijo spati pod milim nebom, a se hkrati ne želijo odreči luksuzni namestitvi s petimi zvezdicami.

Slovenija vodilna pri zagotavljanju kakovosti glampinga
Glamping in glamurozno kampiranje je postal globalni trend za ljubitelje narave, ki iščejo nadstandardno izkušnjo na prostem. Ker gre za enega novih, hitro rastočih vej turizma, je v zadnjih letih po navedbah STO-ja prišlo do povečanja tako povpraševanja kot ponudbe, kar je prineslo tudi zmedo zaradi odsotnosti jasnih pravil. Ideja o ureditvi razmer na tem področju je nastala prav v Sloveniji. Znamko upravlja in zastopa Maja Dimnik, priznana strokovnjakinja na področju glampinga na globalni ravni, projekt pa sta podprla Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Slovenska turistična organizacija. "S kategorizacijo bomo gostom omogočili pregled nad kakovostjo nastanitev in storitev, posledično tudi cenovno dostopnost in jim olajšali odločitev pri rezervaciji. Vsem, ki bodo vključeni v W.G., bomo poleg marketinga, ki se bo izvajal za njih, svetovali v celoti - kako naj izboljšajo svojo storitev in pridobijo več zvezdic - najboljšim bomo podeljevali nagrade … Naš cilj je glamping dvigniti na višji nivo in postaviti temelje za njegovo kakvostnejšo prihodnost," je poudarila Maja Dimnik in dodala, da v Sloveniji glamping namestitve trži že vsaj 60 ponudnikov, a od tega naj bi bilo pravih glampingov le osem. (SP)

Galerija slik

Datoteke

Maja Dimnik o znamki W. G.

Vasja Čretnik o glampingu v Podčetrtku