maj 17, 2019

Svetovni turizem v Podčetrtek po nove posle

Terme Olimia iz Podčetrtka gostijo največji dogodek slovenskega turizma - Slovensko turistično borzo. Zanimanje je zelo veliko, saj v Podčetrtku priložnost za nove posle iščejo predstavniki več kot 150 tujih podjetij iz 37 držav. Letos je rdeča niti slogan „Slovenijo čutim - na svoj način“.

Gospodarski minister Zdravko Počivalšek, državna sekretarka na gospodarskem ministrstvu Eva Štravs Podlogar direktor Term Olimia Florjan Vasle, direktorica STO Maja Pak, župan Podčetrtka Peter Misja in direktor prodaje in marketinga v termah Olimia Vasja Čretnik. (Foto: Nino Verdnik)

Cilj: sklepanje poslov
Slovenska turistična borza, ki jo od četrtka do sobote gostijo Terme Olimia iz Podčetrtka, je namenjena spoznavanju in trženju turistične ponudbe Slovenije, krepitvi partnerstev in tkanju novih povezav. Letos je zanimanje za udeležbo tako v Sloveniji kot v tujini izjemno, saj po navedbah vodje strateških projektov na Slovenski turistični organizaciji (STO) Miše Novak po nove posle prihajajo predstavniki več kot 150 tujih podjetij iz 37 držav, 70 odstotkov jih je na dogodku prvič. 

Tuji partnerji se bodo po navedbah Novakove srečali z več kot 160 predstavniki slovenskih turističnih podjetij in organizacij, hotelov, turističnih agencij, zdravilišč, javnega sektorja v turizmu, kongresnih centrov in ostalih ponudnikov v turizmu. Največ tujih podjetij sicer prihaja iz Italije, Nemčije in Francije, precej jih je tudi z oddaljenih trgov, med drugim iz ZDA, Kitajske ter Južne Koreje.

 Udeleženci borze se bodo v petek zvečer srečali na Slovenskem večeru v wellnessu Orhidelia, ki je že deseto leto najprestižnejši wellness v Sloveniji.

Priložnosti za neformalna druženja
Na borzi se letos obeta kar nekaj novosti. Sestanki "ena na ena" so skrajšani na 15 minut, v progam pa so vključena neformalna poslovna srečanja, katerih cilj je še tesnejše povezovanje in tkanje poslovnih vezi med slovenskimi in tujimi poslovnimi partnerji, pravi Miša Novak.

  

Prav tako so letos nekoliko drugače zastavljena študijska potovanja, saj ponujajo več priložnosti za srečanja s tujimi organizatorji potovanj in turističnimi agenti. Poseben poudarek je na vrsti neformalnih poslovnih programov oz. druženj ter doživetij. Rdeča nit celotnega dogajanja je aktualni promocijski slogan slovenskega turizma Slovenijo čutim - na svoj način. (SP)

 Udeleženci bodo spoznavali okoliške kraje, obiskali bodo tudi minoritstki samostan v Olimju. 

Galerija slik