november 8, 2022

V bistriški Gabronki več kot 500 turistov

V letu dni, odkar je upravljanje hostla Gabronka v Bistrici ob Sotli prevzela družina Gabron, so v tem nastanitvenem objektu našteli nekaj čez 500 turistov in skupaj blizu tisoč nočitev. Hostel še posebej v poletnih mesecih obišče veliko tujcev, predvsem iz bližnjih držav.

Največ povpraševanja v Gabronki je po enodnevnih namestitvah, pravi Nina Gabron. (Foto: Mojca Valenčak)

Obiskovalci z vseh koncev sveta
Minilo je dobro leto, odkar je hostel Gabronka, ki je v lasti občine Bistrica ob Sotli, dobil nova upravljavca – Nino in Jožeta Gabrona. Hostel z 20 sobami v središču Bistrice ob Sotli je, potem ko je bil v času epidemije covida-19 zaprt, pod njunim upravljanjem dodobra zaživel. „Do konca oktobra smo imeli 515 turistov in skupaj 987 nočitev. Največ nočitev smo imeli v avgustu, ko smo imeli skoraj 45 % zasedenost. Kar 43 % turistov je tujcev, največ jih prihaja iz bližnjih držav, kot so Hrvaška, Srbija, Avstrija, Madžarska, kar nekaj tranzitnih gostov je bilo s Poljske, Češke, Slovaške in Francije. Imeli pa smo tudi goste od daleč, npr. iz Nove Zelandije, Južne Koreje, Japonske, ZDA, Kanade, Norveške, Južnoafriške republike,“ razlaga Nina Gabron. Dodaja, da se pri njih ustavi zelo veliko tranzitnih gostov, ki v hostlu prenočijo samo eno noč in s katerimi je največ stroškov. V prihodnje si zato v Gabronki želijo predvsem več organiziranih skupinskih obiskov. 


Dohtarjeva soba v hostlu Gabronka, ena izmed dvoposteljnih sob v hostlu. Obiskovalcem je na voljo tudi večja skupinska soba. (Foto: Mojca Valenčak)

Do gostov preko posrednikov in socialnih omrežij
Da na Kozjansko privabijo goste, so v Bistrici ob Sotli zelo aktivni v promocijskih kampanjah. Oglašujejo preko različnih prodajnih kanalov, kot so Booking, Airbnb, Expedia, vendar ti kanali po navedbah Gabronove vzamejo kar nekaj provizije, zato imajo seveda raje goste, ki rezervirajo neposredno pri njih. "Zato smo naredili novo spletno stran, na kateri imamo tudi osnovne informacije v angleškem jeziku. Promoviramo se seveda tudi preko socialnih omrežij, kot sta Facebook in Instagram. Veliko pa delamo na ponudbi oddaje celotnega hostla za skupine, ki smo jih skušali pridobiti preko mailing baz in ciljno preko FB skupin. Za namene promocije smo naredili tudi slo-angl letak, ki smo ga distribuirali v lokalne gostilne, bare in turistično informacijske centre,“ pojasnjuje Nina Gabron. 

Prizadevanja za kakovost ponudbe
Ob oglaševalskih aktivnostih pa v Gabronki pozornost namenjajo tudi posodobitvam prostorov. Od konca lanskega oktobra, ko so v hostlu sprejeli prve goste, so namreč za boljše počutje gostov poskrbeli za kar nekaj izboljšav, razlaga Gabronova:

Večino naložb po navedbah upravljavke hostla krijejo sami, nekaj prispeva tudi lastnica, občina Bistrica ob Sotli, s katero da zelo dobro sodelujejo. „Načrte imamo seveda tudi v bodoče: boljše želimo označiti hostel, ker ga gostje težko najdejo – torej s smernimi in označevalnimi tablami, pobeliti moramo nekatere prostore in sobe, preuredili bomo Dohtarjevo sobo in če bo mogoče tudi kuhinjo,“ še napoveduje Gabronova. (SP)

Podobne vsebine:
Hostel Gabronka znova odpira svoja vrata


Pogled s prenovljene terase hostla Gabronka. (Foto: Mojca Valenčak)

Galerija slik