Na Celjskem sejmu tudi letos kulinarična doživetja

19.01.2016

Na Celjskem sejmu so lani zabeležili porast števila obiskovalcev na vseh sejemskih dogodkih.

V družbi Celjski sejem so zadovoljni z minulim poslovnim letom. Zabeležili so 3,7 milijona evrov prihodkov in porast števila obiskovalcev na vseh sejemskih dogodkih. Zlasti zadovoljni so z odzivom obiskovalcev na kulinaričnih festivalih, ki so jih lani predstavili kot novost.

Nekaterih sejmov letos ne bo
Letos nekaterih sejemskih dogodkov ne bo, zato bodo prihodki na Celjskem sejmu nekoliko nižji od lanskih. Razlog je bienalna narava nekaterih sejmov. »Letos na primer ne bo strokovnih sejmov, kot so industrijski četverček Forma Tool, Plagkem, Graf & Pack ter Varjenje in livarstvo. Na željo razstavljavcev pa smo prestavili tudi sejemski četverček Avto in vzdrževanje, Moto boom, Gospodarska vozila in Logotrans, ki je bil do sedaj v parnih letih, zdaj pa bo v neparnih,« je pojasnil izvršni direktor Celjskega sejma Robert Otorepec.

Najprej kava, nato Kulinart
Na programu sejemskega dogajanja tudi letos ostajajo tradicionalni pomladni sejmi Flora, Poroka in Altermed, jesenski Mednarodni sejem obrti in podjetništva ter decembrska sLOVErotika. Pridružujeta se jim še dva bienalna sejma Energetika in Terotech-vzdrževanje. Lanskoletna novost kulinaričnih sobotnih festivalov na Celjskem sejmišču je bila med obiskovalci zelo dobro sprejeta, zato jo nadaljujejo tudi letos. Že ta konec tedna bodo na svoj račun na prišli ljubitelji kave. Februarja se obeta dvodnevni kulinarični festival Kulinart, ki bo na enem mestu združil vinarje, priznane restavracije, ponudnike domačih dobrot, proizvajalce, trgovce in zastopnike, predvsem pa poudaril pomen lokalnih sestavin in podprl slovenske pridelovalce. Marca bodo obiskovalci lahko uživali še na festivalu ribjih jedi in vina. (NS)




Štajerski val v sliki