avgust 29, 2018

Poljčane so eno veliko gradbišče

Poljčane z okolico dobivajo spremenjeno podobo. Približno 29 milijonov evrov je država zagotovila za modernizacijo železniške in cestne infrastrukture na tem območju. Gre za sočasno uresničevanje več naložb, ki bodo zagotovile boljšo pretočnost in večjo varnost prometa. In katere novosti se obetajo?

Po novem podvozu v Poljčanah naj bi promet stekel aprila prihodnje leto. (Foto: Samo Brbre)

Tretjina potrebnega denarja je evropskega
Na regionalni cesti Slovenska Bistrica–Poljčane je zelo gost promet. Vsak dan se po njej pelje okrog 10 tisoč vozil, vozniki pa so bolj ali manj vajeni zastojev zaradi zavarovanih cestno-železniških prehodov. Še pred koncem leta jih bodo ukinili, saj država v sklopu nadgradnje železniške proge ureja nivojsko križanje ceste in železnice. To pa še zdaleč ni vse, kar bodo po besedah poljčanskega župana Stanislava Kovačiča pridobili v sklopu cestno-železniških naložb. "Gre za rekonstrukcijo železniške postaje v Poljčanah in na Črešnjevcu ter ureditev podhodov za potnike, nova bosta podvoz v Poljčanah in obvoznica proti Slovenski Bistrici. Prenovili bodo tudi železniške tire Poljčane-Črešnjevec v dolžini 6,3 kilometra," zadovoljno našteva župan Kovačič. Za okoli 29 milijonov evrov vredne novogradnje in posodobitve je Direkcija za infrastrukturo pridobila tudi sofinanciranje Evropske unije, ki je prispevala 12 milijonov. Kdaj bodo novosti končane, nas je zanimalo. O tem poljčanski župan Stanislav Kovačič v spodnjem posnetku. Sicer pa si v Poljčanah želijo še ureditve nekaterih zavarovanih železniško-cestnih prehodov na cesti proti Slovenskim Konjicam. Še prej pa ureditev prehoda na Križnem vrhu, ki je zdaj preozek za srečanje dveh tovornih vozil. A je za ta prehod predvidena le širitev in ne celovita modernizacija. (BF)

Galerija slik

Datoteke

ŽUPAN STANISLAV KOVAČIČ