Bojana Košnik je tudi avtorica knjige 24 ur poslovnega bontona ter številnih člankov na temo bontona in protokola. In zakaj potrebujemo bonton, marsikdo zamahne z roko in si reče »bonton pa ja obvladam, češ, kaj bi komplicirali ... pozdraviti pa ja znam …« Bojana Košnik, ustanoviteljica in direktorica podjetja Bonton, d.o.o., pravi: »Izkušnje me učijo, da znanje bontona zagotovo koristi in kamorkoli pridem, se odprejo nova vprašanja. Vedno smo lahko še boljši in spretnejši v komunikaciji. Bonton je nekaj, kar nam pomaga bolje razumeti druge, tako v domačem okolju kot tudi v poslovnem svetu. Ljudje smo različni in poznavanje pravil bontona in protokola nam omogoča, da smo bolj samozavestni v različnih življenjskih in poslovnih situacijah. To pa lahko pripomore k izboljšanju osebnosti, boljšemu poslovnemu uspehu in k še večji odličnosti vsakega posameznika.«
Se tudi vi kdaj znajdete v situaciji, ko vam poide potrpljenje in odreagirate na prvo žogo …? Pa bonton na cesti, koliko potrpljenja in strpnosti dejansko zmoremo Slovenci, ko čakamo v vrstah in pred semaforjem na cesti … Nič kaj dosti, pravi med drugim Košnikova, hitro smo na visokih obratih: »Veliko si znamo povedati in pokazati v avtomobilu … In pomagamo si celo s kletvicami naše bivše domovine, ker so pač bolj sočne …«
Več o bontonu za vsakdan in poslovnem protokolu v spodnjem posnetku radijskega srečanja s strokovnjakinjo Bojano Košnik. Gostila jo je Greta Kokot Rajkovič.