Rogla najbolj zaupanja vredno smučišče

18.05.2019

Izvršna dirketorica Uniturja Barbara Soršak ( na sredini), Tina Tinta Kovačič, predstavnica za odnose z javnostmi (levo) in Robert Kejžar, vodja hotelirstva in gostinstva Rogla na podelitvi priznanja. (Foto: Unitur)

V turističnem podjetju Unitur, ki upravlja z Roglo in Termami Zreče, imajo nov razlog za zadovoljstvo. Že drugič je bila Rogla proglašena za smučišče, ki je najbolj vredno zaupanja. Na svečanosti v Ljubljani so predstavniki Uniturja s ponosom prejeli stekleni kipec Trusted Brand - zaupanja vredne blagovne znamke.

Zasluga gre vsem zaposlenim
V Klubu ljubljanskega Cankarjevega doma so razglasili letošnje prejemnike steklenih kipcev Trusted Brand za najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji. Vsebinsko in metodološko prenovljeno raziskavo je založba Mladinska knjiga izvedla v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana iz Ljubljane. V raziskavi so sodelovali naročniki revije Reader’s Digest Slovenija in splošna slovenska populacija. Želeli so ugotoviti, katerim blagovnim znamkam, podjetjem, organizacijam in osebnostim Slovenci najbolj zaupamo. "Veseli smo in ponosni, da so Slovenci že drugič zapored prepoznali našo Roglo kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko med slovenskimi smučišči. Ob tej priložnosti gre velika zahvala vsem zaposlenim, ki z znanjem, trudom in pogovorno pohorsko gostoljubnostjo turistom oziroma obiskovalcem od blizu in daleč omogočajo nepozabna doživetja. Ob tem pa krepijo zaupanje gostov in obiskovalcev v blagovno znamko Rogla," so predstavniki Uniturja navedli v sporočilu za javnost. Pridobljeno nagrado Trusted Brand, predvsem pa zaupanje tistih, ki so sodelovali v raziskavi, v Uniturju razumejo kot veliko odgovornost za vnaprej. Je pa tudi zavezanost Športnega centra Rogla in vseh zaposlenih k aktivnemu in vitalnemu življenjskemu slogu, ki ga živijo in ponujajo gostom oziroma obiskovalcem. (BF)




Štajerski val v sliki