Slovenci najbolj zaupajo mleku Zelene doline

07.04.2020

Mleko Zelene doline je med potrošniki eden najbolj priljubljenih izdelkov Mlekarne Celeia.

Mleko Zelene doline med potrošniki v Sloveniji uživa največ zaupanja, kar dokazuje naziv Trusted Brand, ki jim ga je v konkurenci mednarodnih in domačih znamk podelila revija Readers's Digest Slovenija. Naziv Trusted Brand se podeljuje na podlagi rezultatov neodvisne raziskave, ki jo je opravil inštitut Mediana. 

Mleko Zelene doline je med potrošniki eden najbolj priljubljenih izdelkov Mlekarne Celeia iz Arje vasi. »Našim kupcem zagotavljamo najvišjo kakovost izdelkov, ki jih soustvarja več kot 900 slovenskih kmetij,« pojasnjujejo v Mlekarni Celeia, ki je druga največja slovenska mlekarna in prvi slovenski proizvajalec s certifikatom Pridelano/proizvedeno brez GSO.

Mleko Zelene doline med potrošniki v Sloveniji uživa največ zaupanja, kar dokazuje prejeti naziv Trusted Brand.

Prav to kakovost so v letošnji raziskavi slovenske izdaje mednarodno priznane revije Readers's Digest prepoznali potrošniki, ki so v kategoriji mleka naziv Trusted Brand podelili prav Mleku Zelene doline. »Priznanje pomeni potrditev, da smo na pravi poti in da je domača hrana, znanega porekla, tista, ki danes slovenskemu kupcu pomeni izjemno veliko. S takšnim odnosom do domačih blagovnih znamk dajemo tudi pomembno sporočilo o ponosu na slovensko tradicijo,« dodajajo v Mlekarni Celeia.

Proizvodnja in dostava izdelkov do kupcev tudi v teh neprijetnih časih, ob strogih varnostno-zdravstvenih-higienskih  ukrepih, za zdaj poteka nemoteno.

Proizvodnja tudi v času ukrepov teče nemoteno
V Mlekarni Celeia vsak dan, tudi v teh neprijetnih časih, zbirajo mleko z 938 slovenskih kmetij in proizvajajo mlečne izdelke. Dnevno se k njim steče 270.000 litrov mleka, ki ga predelujejo v svoje izdelke, največ v sveže in trajno mleko, sire in jogurte, po katerih je največje povpraševanje. Proizvodnja in dostava izdelkov do kupcev, kot poudarjajo v mlekarni, ob strogih varnostno-zdravstvenih-higienskih  ukrepih, za zdaj poteka nemoteno. 
So pa spremenjene razmere povzročile spremembe v potrebah potrošnikov: »V zadnjih dneh opažamo povečanje naročil svežega in trajnega mleka, sirov in jogurtov v večjih pakiranjih, čemur smo že prilagodili svojo proizvodnjo,« razlaga direktor Vinko But. Z izdelki Mlekarne Celeia trenutno zalagajo 1000 prodajnih mest v Sloveniji in v skrbi za slovenskega kupca se trudijo, da so pri trgovcih vsak dan vsi njihovi naročeni izdelki.

O RAZISKAVI TRUSTED BRAND Mleko Zelene doline se je kot nagrajeno znašlo v družbi uglednih domačih in mednarodnih blagovnih znamk, kot so naprimer Volvo, Bosch, Samsung, Telekom Slovenije in Spar. Raziskava Trusted Brand v Sloveniji poteka že 14. leto zapored, letošnjo je s pomočjo elektronskega vprašalnika na reprezentativnem vzorcu več kot 1000 posameznikov opravil inštitut Mediana. Sodelujoči so ocenjevali stopnjo zaupanja blagovnim znamkam v zelo široki paleti kategorij, dodali so lahko tudi znamko po svojem izboru. Znamke, ki jih ocenjujejo, sodelujoči neodvisno določijo raziskovalci sami. Tako se podjetje v raziskavo samo ne more vključiti, kar daje izboru še večjo verodostojnost.

 




Štajerski val v sliki