Slovenija prepoznavna na Expu v Milanu

15.10.2015

Predstavniki Expa, gospodarskega ministrstva in gospodarstveniki na novinarski konferenci v Milanu.

V slovenskem paviljonu v Milanu so predstavili rezultate ob zaključku predstavitve Slovenije na Expu 2015. Po navedbah predstavnikov Expa je obisk slovenskega paviljona presegel pričakovanja, z iskanjem novih poslovnih priložnosti so zadovoljni tudi gospodarstveniki.

Slovenski paviljon med TOP 10
Slovenija je na svetovni razstavi v Milanu dosegla vse zastavljene cilje, nekatere tudi presegla in se tako v šestih mesecih uspešno predstavila v družbi ostalih udeleženk svetovne razstave, ocenjuje Jerneja Lampret, generalna komisarka za nastop Slovenije na Expo Milano 2015. Z zadovoljstvom ugotavlja, da slovenski paviljon vseskozi mnogi uvrščajo med TOP 10 paviljonov, ki si jih je vredno ogledati. Temu primerna je po besedah Lampretove tudi vrsta za vstop v naš paviljon; dnevno ga v povprečju obišče približno 7.000 obiskovalcev. V to številko sicer niso všteti obiskovalci, ki ne vstopijo v notranjost slovenskega paviljona ter se zadržujejo na različnih dogodkih in predstavitvah pred njim, ki se jih je dnevno udeležilo do 4.000 ljudi na dan. V dneh, ko se svetovna razstava približuje koncu, slovenski paviljon pričakuje že milijontega obiskovalca, organizatorji pa bodo po napovedih uspeli doseči napovedan obisk – 20 milijonov obiskovalcev. Bolj kot številke je pomembno, da obiskovalci slovenski paviljon zapuščajo zadovoljni in z željo, da si Slovenijo pogledajo tudi od blizu.

Uspešne podjetniške zgodbe
Pomemben del slovenskega paviljona na Expu je tudi predstavitev naših podjetji, ki so po prvih ocenah priložnost za iskanje novih poslovnih vezi dobro izkoristila. Konkretni učinki bodo sicer znani v prihodnjih mesecih, a na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo že zdaj ugotavljajo, da se je odločitev, da v predstavitev Slovenije maksimalno vključijo slovensko gospodarstvo, izkazala kot prava. Državni sekretar Aleš Cantarutti je pojasnil, da je priložnost za predstavitev na Expu in navezavo poslovnih stikov izkoristilo nekaj več kot tisoč slovenskih podjetij, predstavile so se tudi slovenske regije, kar je bila idealna kombinacija za celovito predstavitev Slovenije kot zanimive turistične destinacije in kot države privlačne za tuje vlagatelje. Tudi glede na vložena sredstva smo lahko po besedah Cantaruttija zadovoljni z rezultati. Ob tem je poudaril, da je imel zelo pomembno vlogo za pomoč slovenskim podjetjem pri predstavitvi in poslovnih stikih tudi Poslovni center, ki je ves čas od odprtja razstave deloval v slovenskem paviljonu. Svoje nadvse pozitivne izkušnje so na svetovni razstavi predstavili tudi predstavniki podjetij VARIS Lendava, Ocean Orchids, Duol, Lina Design in LOTRIČ Meroslovje in potrdili, da je bila predstavitev v Milanu dobra priložnost za njihovo nadaljnje delovanje in prodor na mednarodne trge. (SP)




Štajerski val v sliki