Slovenska Bistrica pred novim razvojnim zagonom

21.01.2017

Impol bo lahko širil poslovno cono, meščanom Slovenske Bistrice pa bo z obvoznico prihranjen hrup in smrad težkih tovornjakov. (Foto: Impol)

Podpredsednik vlade Dejan Židan je med obiskom Slovenske Bistrice potrdil, da je država zagotovila denar za širitev poslovne cone Impol. Dobro kaže tudi težko pričakovani gradnji slovenjebistriške obvoznice, saj je ta teden vlada potrdila prostorsko umestitev prve etape obvozne ceste v prostor.

Vlada podprla ambicioznega izvoznika
Že pred časom je predsednik upravnega odbora Impola Jernej Čokl dejal, da pričakuje finančno podporo države tako pri širitvi Impolove poslovne cone kot tudi pri gradnji zahodne obvoznice, saj v skupini Impol beležijo izjemne izvozne uspehe. Zaradi večjih prihodkov, več denarja odvajajo v državno blagajno: "V naslednjih ldesetih letih načrtujemo izvoz povečati za okoli 500 milijonov evrov, leta 2027 naj bi letni prihodek presegel milijardo. Zato smo veseli, da vlada prepoznava našo potrebo po prostorski širitvi poslovne cone, ki je predpogoj za uresničevanje naših ambicioznih poslovnih načrtov," pojasnjuje Čokl. Širitve poslovne cone bo stala bo 2,8 milijona evrov, država zagotavlja dobra dva milijona. Takoj po podpisu pogodbe bo občina Slovenska Bistrica objavila razpis za izvajalca del. Krožišče v Partizanski ulici bodo povezali s križiščem na Kajuhovi. Občina je lani zagotovila vsa potrebna zemljišča in pridobila gradbeno dovoljenje. Na Impolovi coni je več podjetij, ki bodo s širitvijo pridobila pogoje za razvoj svojih dejavnosti, večjo prodajo, s tem pa tudi možnosti za odpiranje novih delovnih mest.

Kdaj pa obvoznica?
Po desetletju prigovarjanj se premika tudi glede tako želene slovenjebistriške zahodne obvoznice. Da vlada tokrat misli resno, potrjujejo dejstvo, da je potrdila prostorsko umestitev prve etape obvozne ceste v prostor. Začetek gradnje naj bi bil predviden v letu 2018 in zaključen leto kasneje. O tem, zakaj mesto Slovenska Bistrica in Impol  nujno potrebujeta obvozno cesto, pa Jernej Čokl v spodnjem posnetku. (BF)

 

ZAKAJ JE POTREBA OBVOZNICA




Štajerski val v sliki