november 23, 2021

Nad bolečine v trebuhu s skrivnostjo, ki so jo poznale že naše prababice

Zakaj pride do bolečin v trebuhu?

Tudi vi večkrat občutite napihnjenost, neprijetno spahovanje po obrokih, ki ga spremljajo zgaga, krči in bolečine v trebuhu, neurejeno prebavo ali slabost? Naj vas pomirimo. Vsaka bolečina še ne pomeni, da morate obiskati zdravnika. A vseeno obstaja način, da to odpravite.

Zaradi prenatrpanih urnikov smo marsikdaj primorani poseči po hitri in predelani hrani, osiromašeni vitaminov in hranil, pomembnih za naše telo. Vse to vodi do slabega počutja in izčrpanosti, kar lahko na dolgi rok začne resno ogrožati naše zdravje.

Kadar se spopadate s takimi težavami, so probiotične kulture morda prava rešitev za vas. Govorimo o pomembnih živih organizmih, ki telesu pomagajo pri presnovi hrane, sintezi aminokislin, vitamina B in kratkoverižnih maščobnih kislin. Hkrati pomagajo tudi pri gibanju črevesja, ovirajo preživetje in razvoj škodljivih bakterij ter imajo še kako pomembno vlogo za naš imunski sistem.

Nezdrava hrana povzroča bolečine v trebuhu.

Zakaj pride do bolečin v trebuhu?
Kadar naša dnevna prehrana vsebuje veliko sladkorja, sladkih pijač, predelane hrane, kave in ostalih nezdravih živil, se v telesu nakopičijo toksini, ki jih telo ne more sproti izločiti. Tudi jemanje antibiotikov močno vpliva na stanje črevesja.

Vsi omenjeni dejavniki omogočajo razrast slabih bakterij v črevesju, ki povzročajo težave, kot so:
- bolečine v trebuhu,

- napihnjenost, driska,
- zgaga,
- krči,
- slabost,
- občutek utrujenosti.


Nasveti naših babic, naj pojemo več zelja in spijemo kak jogurt več, bi morda delovali 80 let nazaj. A kot velikokrat poudarja dr. Rado Janša, dr. med., specialist interne medicine in gastroenterologije iz Medicinskega centra Barsos, živimo v svetu hitrega tempa, zato naša prehrana enostavno ne vsebuje dovolj hranil, ki jih telo potrebuje. Današnji način prehranjevanja je namreč povsem drugačen od tistega, ki so ga bili vajeni naši predniki. 

Odlična podpora imunskemu sistemu
Osupljivo dejstvo je, da se kar 80 % imunskega sistema nahaja v črevesju. Predstavljajte si, da je vaše črevesje kot tropska džungla, kjer živi veliko različnih vrst, od katerih vsaka igra svojo vlogo. Raznolikost črevesnih mikrobov je povezana z boljšim zdravjem in počutjem. Kot vsak ekosistem, se tudi črevesna flora občasno znajde v popolnem kaosu, zato se lahko pojavijo prebavne težave (bolečine v trebuhu, napihnjenost, slabost, slabo počutje in podobno), ki oslabijo imunski sistem.

»Za črevesne težave in napihnjenost so najboljša rešitev laktobacili, ki uravnavajo črevesno mikrobioto, pospešujejo prebavo, zmanjšujejo napenjanje in napihnjenost. Skrbijo za kar 80 % imunskega sistema.«

Ustvarimo prijetno okolje v svojem telesu
Prvi korak na poti do boljšega počutja je, da telesu zagotovimo vse potrebne elemente za ohranjanje stabilnega ravnovesja črevesnih mikrobiotov. Obstaja več vrst probiotičnih kultur, zato je dobro, da vemo, kdaj uporabiti katere. Za črevesne težave in napihnjenost so najboljša rešitev laktobacili, ki uravnavajo črevesno mikrobioto, pospešujejo prebavo, zmanjšujejo napenjanje in napihnjenost. Skrbijo za kar 80 % imunskega sistema. Pomembno je vedeti, da vsi laktobacili ali bifidobakterije nimajo probiotičnih učinkov. Učinkovitost ni vezana le na posamezno vrsto (npr. Lactobacillus casei), ampak celo na določene seve neke vrste.

Pri izbiri probiotičnih kultur nujno upoštevajte te tri kriterije
Kot smo že omenili, vsi laktobacili nimajo probiotičnega učinka. Da se lahko probiotična kultura naseli v prebavni trakt in uspešno opravlja svojo funkcijo, mora zadostiti trem kriterijem, ki pa jim žal več kot 90 % izdelkov v lekarnah in specializiranih prodajalnah ne ustreza.
1. Kapsule morajo biti odporne na želodčno kislino in žolč.
2. Vsebovati morajo veliko količino dobrih bakterij. Po zadnjih podatkih večina zdravstvenih strokovnjakov priporoča, naj dnevno zaužijemo vsaj 15 milijard aktivnih probiotičnih kultur.
2. Vsebovati morajo več edinstvenih probiotičnih bakterijskih sevov, oziroma najmanj sedem! Različni probiotični sevi imajo namreč na prebavni sistem različne pozitivne učinke. In kaj so sevi? Izraz sev pri mikroorganizmih se uporablja kot sopomenka izraza podvrsta.

Jih lahko uživamo tudi, ko težave minejo?
Gastroenterologi probiotične kulture priporočajo tako za zdravljenje kot za preventivo. Zelo pomembne so namreč za ohranjanje zdravega okolja prebavil oz. za stabilno ravnovesje črevesnih mikrobiotov. 
Ne samo da ob rednem uživanju prehranskega dodatka s probiotičnimi kulturami lahko pozabite na slabost in bolečine v trebuhu, privoščili si boste lahko tudi svojo najljubšo pregreho, brez da bi vas zvijalo v trebuhu ali povzročilo napihnjenost.

»Z izdelkom sem več kot zadovoljna, saj se mi je izboljšala prebava, prav tako počutje. Uživam jih že 3 mesece in jih bom tudi v nadaljnje. Sprobala sem skorajda že vse probiotike, ki so na tržišču, a z vašimi sem več kot zadovoljna! Same pohvale!« (Maja N.)

Kapsule Complete Biotics imajo vse, kar potrebujete
Kapsule Complete Biotics se lahko pohvalijo s 100 % naravno mešanico dvajsetih edinstvenih probiotičnih in prebiotičnih bakterijskih sevov ter s kar 20 milijardami kultur v kapsuli.
Z eno zaužito kapsulo tako dobite: 20 edinstvenih sevov in 20 milijard kultur.
Izkoristek je maksimalen, saj je kapsula odporna na žolč in kislino.
Delovanje Complete Biotics kapsul boste zaznali tako, da se bo neprijetno oglašanje vašega želodca končno končalo. Vaš trebuh bo bolj vitek, saj probiotične kulture preprečujejo napihnjenost in krče v trebuhu. Opazili boste tudi, da imate kar naenkrat več energije in močnejši imunski sistem.Complete Biotics 100% naravna mešanica 

Complete Biotics kapsule vas bodo garantirano navdušile ali pa so vaše BREZPLAČNO

Naročena vsebina