Podjetje ECE nadgradilo mobilno aplikacijo

04.11.2015

Prednosti posodobljene mobilne aplikacije je na srečanju z novinarji predstavil direktor ECE Mitja Terče.

Pred dvema letoma in pol je celjsko energetsko podjetje ECE kot prvo tovrstno v Sloveniji svojim odjemalcem predstavilo mobilno aplikacijo. Zdaj jo je nadgradili in je za odjemalce še uporabnejša.

Za lažjo komunikacijo med podjetjem in uporabniki
Prvotna aplikacija je uporabnikom omogočala, da so na mobilniku plačati račun za elektriko in nastavili opomnik za javljanje stanja števca. Z nadgradnjo so ji dodali nove možnosti, ki so za odjemalce še uporabnejše. Odslej lahko preko aplikacije namreč spremljajo svojo porabo električne energije, plina in biomase, primerjajo svojo porabo s primerljivo porabo drugih odjemalcev ter naročijo pelete. Mobilna aplikacija uporabnikom omogoča tudi, da redno spremljajo svoje finance, in jih opomni, kdaj jim zapade račun. Preko nje si lahko uredijo tudi trajnik ali e-račun. Kot poudarja direktor ECE Mitja Terče, aplikacija predvsem omogoča lažjo komunikacijo med odjemalci in podjetjem, hkrati pa z njo v ECE sledijo trajnostnemu načelu, to je skrbi za okolje z zmanjševanjem porabe papirja. Namenjena je uporabnikom v gospodinjstvih ter malih in srednjih podjetjih. (NS)




Štajerski val v sliki