Po državnih kolesarskih poteh tudi v Rogaški Slatini

15.03.2018

Predstavitve idejnih zasnov državnih kolesarskih načrtov v Rogaški Slatini so se udeležili številni občani.

Država namerava v prihodnjih letih zgradili regionalne in državne kolesarske povezave. V občinah razširjene Savinjske regije bo več kot 200 kilometrov novih površin za kolesarje. V občini Rogaška Slatina jih bo okoli pet kilometrov.

Dve muhi na en mah
Projekt za našo regijo pod okriljem Ministrstva za infrastrukturo vodi celjski Simbio. Ta že od lani po občinah predstavlja idejne zasnove posameznih tras. V sredo popoldne je bila takšna predstavitev v Rogaški Slatini. Tam sta načrtovani dve trasi, in sicer Podplat – Tekačevo ter Podplat – Brezje – Zgornji Gabernik – Lovnik. Župan Branko Kidrič je ob tem izpostavil, da bo državni projekt omogočil tudi uresničitev večletnih prizadevanj za večjo varnost pešcev na dveh odsekih, kjer to doslej ni bilo mogoče. Gre za odseka ob državni cesti od Podplata proti Kamni Gorci in od Tekačevega proti Podplatu. „Frekvenca pešcev na teh odsekih ni takšna, da bi po kriterijih državne direkcije za infrastrukturo, gradnja pločnika bila upravičena. Na občini smo zato predlagali, da bi kolesarsko stezo zgradili ob državni cesti. Po pravilih lahko namreč pešec uporablja kolesarsko pot, kolesar pa pločnika ne. S tem bomo ubili dve muhi na en mah,“ je pojasnil Kidrič. Občani, ki so se udeležili predstavitve državnih kolesarskih načrtov, na idejno zasnovo obeh načrtovanih tras niso imeli pripomb.

Gradnja že prihodnje leto?
V občini Rogaška Slatina je že zgrajenih okoli 30 kilometrov kolesarskih poti. Se pa zelo veselijo tudi daljinskih kolesarskih povezav z občinami Šmarje pri Jelšah, Poljčane in Rogatec. Skupaj jih bo okoli pet kilometrov, gradnja bo stala nekaj manj kot tri milijone evrov. Po najbolj optimističnih napovedih jih bodo začeli graditi konec prihodnjega leta oziroma v začetku leta 2020. Skupaj je sicer v razširjeni Savinjski regiji načrtovanih več kot 200 kilometrov kolesarskih površin, ki bodo stale približno 33 milijonov evrov. Uresničili jih bodo z evropskim in državnim denarjem. (NS)




Štajerski val v sliki