julij 10, 2022

Priložnost za nove uporabnike blagovne znamke Sožitje-Kozjanski park

Kozjanski park zbira vloge za podelitev pravice do uporabe kolektivne blagovne znamke in vpis v register uporabnikov kolektivne blagovne znamke Sožitje-Kozjanski park. Pravica do uporabe blagovne znamke ponudnikom kozjanskih dobrot in izdelkov prinaša priložnosti za promocijo, boljšo prepoznavnost in trženje.

Nosilci blagovne znamke Sožitje Kozjanski park se lahko predstavijo tudi v Informacijskem središču Kozjanskega parka na gradu Podsreda (Foto: Radio Štajerski val)

Blagovno znamko Sožitje-Kozjanski park (KBSZ) lahko pridobijo kmetje, obrtniki in organizacije, ki delujejo na zavarovanem območju Kozjanskega regijskega parka in biosfernem območju Kozjansko in Obsotelje. Njihovi proizvodi morajo biti pridelani in predelani na naravi in ljudem prijazen način ter s čim manjšim vplivom na okolje in naravo. Pravica do uporabe blagovne znamko Sožitje-Kozjanski park uporabnikom prinaša priložnosti za promocijo in boljše trženje izdelkov. “Vsi dobitiki so predstavljeni v e-publikaciji, ki je na ogled na spletni strani Kozjanskega parka. Dobitniki imajo posebno mesto na prireditvi Praznika kozjanskega jabolka, kjer podelimo tudi pravico do uporabe blagovne znamke novim uporabnikom. Vsi imetniki pa imajo tudi možnost prodaje svojih izdelkov v Informacijskem centru na gradu Podsreda,“ razlaga Valerija Slemenšek iz Kozjanskega parka. Doslej je pravico do uporabe blagovne znamke pridobilo 29 uporabnikov, v parku upajo, da se jim bodo tudi letos pridružili novi uporabniki. Prijave zbirajo do vključno 30. septembra. Podrobnosti je Valerija Slemenšek pojasnila v oddaji o kmetijstvu, ki ji lahko prisluhnete na spodnji povezavi. (SP)