september 8, 2023

Šolarje na Sladki Gori obiskal minister

Na delovnem obisku v občini Šmarje pri Jelšah je bil dopoldne minister za vzgojo in izobraževanje Darjo Felda. Obiskal je centralno šolo v Šmarju, pa tudi podružnični osnovni šoli v Mestinju in na Sladki Gori, kjer smo ga ujeli tudi pred naš mikrofon. 

Učenci so z ministrom naredili skupinsko fotografijo za šolsko kroniko. (Foto: Štajerski val)

Podružnične osnovne šole ohranjajo kraj živ
Podružnična osnovna šola Sladka Gora je ena izmed šestih šmarskih podružničnih šol, centralna šola je v Šmarju. Na Sladki Gori v tem šolskem letu šolske klopi guli 14 učencev, od tega 5 prvošolčkov. Vodja podružnice je Marjana Krameršek, ki uči tudi prvi in drugi razred. O delu na tako mali šoli pravi:


Učenci so ministru Feldi pripravili sprejem in mu tudi zapeli. (Foto: Štajerski val)

Učenci na Sladki Gori so ministru za vzgojo in izobraževanje Darju Feldi pripravili sprejem in mu tudi zapeli. Minister se jim je zahvalil za dobrodošlico, za naš radio pa je o pomenu podružničnih šol dejal:

Osnovna šola Šmarje pri Jelšah ima sicer poleg Sladke Gore še pet podružnic. Minister je obiskal tudi učence v Mestinju, prav tako centralno šolo v Šmarju. Ravnatelj Mitja Šket, ki prav tako poudarja pomen ohranjanja podružničnih osnovnih šol, o organizaciji dela pravi:



Gostje so spremljali kratek kulturni program. (Foto: Štajerski val)

Tudi župan občine Šmarje pri Jelšah Matija Čakš se strinja, da podružnične šole morajo ostati:



V sklopu Podružnične osnovne šole Sladka Gora sicer deluje tudi vrtec, ki ga v tem šolskem letu obiskuje 19 malčkov.

Kaj pravi minister o pomanjkanju učiteljev?
Na številnih šolah po državi so ob začetku novega šolskega leta znova opozorili, da primanjkuje učiteljev, na različnih področjih. Minister Darjo Felda razlaga:


Minister Darjo Felda je ob robu obiska na Sladki Gori pokomentiral tudi problematiko pomanjkanja učiteljev v državi. (Foto: Štajerski val)

Ob tem dodaja, da si želijo privabiti več mladih, ki bi se odločili za učiteljski poklic:

(NS)