maj 8, 2019

V Podčetrtku z digitalizacijo do turističnih uspehov

V Podčetrtku se je včeraj končala Digitalna akademija, na kateri je znanja o novih digitalnih orodjih in platformah pridobivalo 20 turističnih ponudnikov iz Obsotelja in Kozjanskega. Digitalno poslovanje je neizbežno, saj je splet glavni vir informacij za turiste.

Udeleženci Digitalne akademije na zaključnem predavanju v Termah Olimia. (Foto: Radio Štajerski val)

Digitalna znanja v turizmu nujna
Digitalno akademijo z osmimi delavnicami, ki so jih pod okriljem Turizma Podčetrtek vodili najboljši slovenski strokovnjaki s tega področja, je obiskovalo 20 ponudnikov iz Obsotelja in Kozjanskega. Na 40-urnih delavnicah so nova znanja pridobivali zasebni ponudniki turističnih storitev, predstavniki javnih zavodov in turističnih podjetij. Strokovnjaki so jih seznanili z aktualnimi digitalnimi orodji in jim podali konkretna priporočila za bolj učinkovit nastop na trgu. Direktor Turizma Podčetrtek Boštjan Misja je bil z odzivom udeležencev zelo zadovoljen:

Da je bila Digitalna akademija nadvse dobrodošla, se strinjajo tudi udeleženci, ki so poleg teoretičnih znanj dobili tudi konkretne napotke za izboljšanje poslovanja:



Delavnice so bile brezplačne. Denar zanje je Turizem Podčetrtek pridobil na razpisu ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, sofinancirala pa jih je Evropska unija.

 Udeleženci so se izobraževali na osmih modulih, ki so trajali 40 ur.

Če nisi na spletu, te ni
Vodja Digitalne akademije Uroš Žižek, sicer lastnik in vodja raziskav v podjetju E-laborat d.o.o.poudarja, da je uporaba digitalnih tehnologij v turizmu nujno potrebna, saj so digitalna omrežja med potrošniki zelo razširjenja. Če želimo delovati konkurenčno, je treba vseskozi slediti digitalnim trendom, razlaga Žižek:



Na izobraževanjih so strokovnjaki udeležencem ponudili vpogled v možnosti uporabe digitalnih orodij, poleg teoretičnih znanj so se osredotočili na praktične izzive in svetovali s konkretnimi napotki za izboljšanje njihovega poslovnega modela, razlaga Žižek.



Žižek verjame, da so v Podčetrtku in okolici na dobri poti, da postanejo v turizmu še boljši. Predvsem večji turistični akterji, kot so npr. Terme Olimia, se po njegovih besedah že dobro zavedajo pomena interneta, manjši lokalni ponudniki, ki so na začetku poti, pa so imeli na delavnicah priložnost spoznati, da lahko že v kratkem času naredijo velike korake naprej. (SP)

PODOBNE VSEBINE:
V Podčetrtku bo Digitalna akademija