junij 16, 2021

V Podčetrtku s sloganom Daleč stran. Kjer smo vsi doma.

V TURIZMU Podčetrtek želijo letos turiste privabiti z novo turistično kampanjo Daleč stran. Kjer smo vsi doma. Cilj je promocija turistične ponudbe in prodaja turističnih doživetij, predvsem slovenskemu gostu. V promocijo je vključenih več kot 35 lokalnih ponudnikov destinacije Podčetrtek.

Ob predstavitvi nove turistične kampanje destinacije Podčetrtek, ki so jo propravili v minoritskem samostanu v Olimju. (Foto: Radio Štajerski val)

Ključno sodelovanje z lokalnimi ponudniki
Pri snovanju kampanje s sloganom Daleč stran. Kjer smo vsi doma. so si v TURIZMU Podčetrtek dovolili biti drugačni. Tako na ravni tesnega sodelovanja s ponudniki, ki kreirajo vsebino, kot s pripravo vizualnega programa, ki odstopa iz povprečja. Cilj je promocija turistične ponudbe destinacije, predvsem slovenskemu gostu, razlaga direktor TURIZMA Podčetrtek Boštjan Misja:

V destinaciji Podčetrtek prizadevajo, da bi se gostje pri njih počutili kot doma, pravi Misja, in kot primere zanimivih doživetji izpostavlja:


Na novinarski konferenci so cilje nove turistične kampanje predstavili direktor prodaje in marketinga, prokurist Term Olimia Vasja Čretnik, vodja digitalnega marketinga na Slovenski turistični organizaciji Ana Savšek, župan Podčetrtka Peter Misja, direktor TURIZMA Podčetrtek Boštjan Misja in vodja projekta Tadeja Kosovel. (Foto: Radio Štajerski val)

Kampanjo podprle Terme Olimia
Glavni podpornik kampanje je osrednji ponudnik in gonilna sila turizma na destinaciji – Terme Olimia, s katerim so združili kampanjo Daleč stran. V Termah Olimia imajo precej lojalnih gostov, ki se radi vračajo k njim, saj jim vedno znova nudijo nove zgodbe in nova doživetja, zato so se kampanji z veseljem pridružili, razlaga direktor prodaje in marketinga, prokurist Vasja Čretnik:

Občina v nove turistične naložbe
V kampanjo Daleč stran. Kjer smo vsi doma se je vključila tudi občina Podčetrtek, ki že vseskozi stavi na povezovanje z deležniki v lokalnem okolju in širše. Župan Peter Misja je ob tem napovedal kar nekaj novosti, ki jih občina pripravlja za vzpodujanje turizma, med drugim ureditev vinarsko-promocijskega centra na Virštanju, ureditev novih cest in kolesarskih stez ter sanacijo gradu z ureditvijo grajske kašče:

Aktivnosti z digitalno promocijo destinacije, ki pokriva tudi sosednji občini Kozje in Bistrica ob Sotli, so vredne 34 tisoč evrov. 90% denarja bo prispevala Slovenska turistična organizacija. (SP)